Tuesday, April 21, 2009

Intrebare: Ce are 20cm lungime, 7cm latime si place femeilor?

8 comments:

  1. @vasilescu (nu, nu-i aia,spre norocu meu :)) )

    ReplyDelete
  2. @ dna vasilescu ... nu, ii coincidenta de nume :))

    ReplyDelete
  3. Hmmmm.... referitor la intrebarea ta...chiar nu am nici cea mai vaga idee. Cred ca trebuie sa reflectez mai mult...promit ca o fac si incerc sa vin cu un raspuns.
    In privinta intrebarilor de pe blogul meu: am fost la olimpiada de franceza. Am luat o mentiune, sper ca la anul sa fie mai bine, ca acum a fost prima data cand am participat. Cat despre inger... Ingerul isi epuizeaza "resursele" pt. a salva un suflet care se incapataneaza sa il refuze. Ingerul iubise sufletul acesta atunci cand era un om si, desi moartea l-a trasformat in duh, continua sa aiba trairile unei fiinte umane... De asta se departeaza de lumina si e in pericol, pt. ca inca traieste in doua lumi... Ne mai citim!

    ReplyDelete
  4. ha ha.asta e una din intrebarile la care am raspunde penisul, ca apoi tu sa ne spui ca nu asta e raspunsul si ca suntem perversi :))

    ReplyDelete
  5. @Cosmi.."ni" pai...nu asta e raspunsul la care ma asteptam dar daca tu ai vazut penis de 7cm latime atunci accept raspunsul :P

    ReplyDelete
  6. si chiar daca nu recunoastem, tot suntem perversi :D

    ReplyDelete