Wednesday, December 9, 2009

Castigatorul, premiul

Azi mi-am ocupat o mare parte din timp citind si recitind articolele inscrise in concurs si m-am hotarat foarte greu. S-au inscris in concurs articole din toate stadile invatamantului gradinita, gimnaziu, liceu, facultate, timp liber si chiar dincolo de moarte. Desi toate au fost creative(unele de-a dreptul socante)a castigat pana la urma cel mai bine realizat articol care a respectat cerintele concursului: gramatica, cursivitate, coerenta logica, problematizare, argumentare, concluzie, parere proprie, si un element nou cel a-l libertatii de alegere atunci cand vine vorba de ascultarea profesorului. Putini problematizeaza spusele profesorilor si le iau ca atare fara sa se intrebe de corectitudinea lor. Castigatorul e Semafor/Petronela Bruma cu articolul Jocul cu ceilati

Daca aveti intrebari sau nemultumiri va rog sa le spuneti.
Am uitat sa spun ce contine premiul: 2 carti: Paolo Coelho- Unsprezece minute si Nicolae Steinhardt- Jurnalul Fericirii, un obiect decorativ (de perete) si un premiu surpriza format ...tot din carti in numar de 2: Osho- Emotiile si Mielu Zlate- Eu si personalitate
Felicitari castigatotului si sper ca toti sa reveniti si in urmatorul concurs!

2 comments: