Tuesday, August 21, 2018

Feedback constructiv

Asteptarile mele fata de colaboratori si oameni cu care ma intersectez sunt decente, as putea sa spun. In sensul in care nu mai colaborez cu cineva daca nu am plus valoare din toata intelegerea, fara sa fac mare tam-tam. Daca ma interectez cu oameni care nu-mi inspira incredere incerc sa-i evit pe cat posibil si sa nu intru in cercuri frecventate de respectivii.

In urma cu cativa ani am inceput o colaborare cu o companie de web design, la inceput pentru o sponsorizare pentru un eveniment, apoi o colaborare pe partea de SEO, prin blogurile mele, in acelasi timp livrand si continutul nu doar intrumentele.

La acea vreme, fiind la inceput in afaceri, nu am pus prea mare accent pe ceea ce am primit in schimb ci am incercat sa colaborez din entuziasm. Fiind un om care analizeaza lucrurile in timp si nu pe loc, nu prea reactonez la cald cum s-ar spune. M-am gandit sa ofer un feedback gratuit si constructiv, pentru aceasta firma si unul dintre colaboratorii ei.

De-a lungul acestor ani am primit 3 sponsorizari sub forma unor tricouri personalizate cu firma de web design, la evenimente ce tin de domeniul lor de activitate, am primt de asemenea 50 de lei pentru serviii SEO oferite si gazduire gratuita pentru unul din blogurile mele personale. Timp de 2 ani.Si cam atat. Tricourile peronalizate au fost facute de un colaborator al acestei firme, o cunostinta comuna, cu real succes din cate observ in ultima vreme. A fost vorba de 24 de tricouri, cu o valoare de 1.200 de lei(am pus cea mai mare valoare a preturilor practicate de firma repectiva), sa zicem, deci toata colaborarea pe durata a vreo 3 ani, mi-a adus un castig neglijabil.

In tot acest timp, eu am pastrat serviciile SEO oferite active, timp de 6-7 ani, ultimul l-am eliminat azi. Ca sa intelegem despre ce vorbim, eu primeam in schimbul acelorasi servicii 1.600-2.000 de lei/proiect. Ma refer la exact aceleasi conditii oferite pentru firma in cauza.

In urma cu putin timp am avut nevoie de servicii de web design. Primul meu gand a fost sa cer o oferta din partea acestei firme dar avand un gust amar in cea ce-i priveste m-am decis sa merg intr-o alta directie. Colaboratorul de la firma de imprimari tricouri ma considera cunostinta sau chiar prieten la un moment dat, dar asta nu l-a oprit sa-mi ofere un pret exagrat pentru niste imprimari. Stiu ca au fost preturi exagerate pentru ca in acest moment activez in domeniu. Practica un adaos enorm. Nu cunosc preturile oferite firmei de web design la acel moment dar daca a platit mai mult de 1.200 de lei pentru repectivele tricouri, ceva nu a fost in regula in toata afacerea. Sincer, aici trebuie analizata situatia, pentru ca mi se pare o jecmaneala colaborarea in cauza daca pretul a fost mai mare.

Dar probabil ca asa se faceau afacerile in acea perioada, zic acea perioada, pentru ca in acest moment ambele firme practica alte preturi, mult mai apropiate de realitate. Tot ce vreau sa spun in acest articol e sa mergem mai departe, sa ne orientam spre alta directie.





1 comment:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete