Sunday, November 22, 2009

Am o problema cu idolii

Fan se numeste cel ce declara iubire vesnica, sau pana la moarte unei anumite persoane care profita de pe urma acestui fan si face bani, mai multi decat merita

Idol e acel om care poate ca are un talent, ajunge sa fie cunoscut prin intermediul mass-media si profita de pe urma celor care ii indragesc

Sa luam de exemlu:
fan mircea badea
fan guta
fan metalica
fan EBA
fan Alina Plugaru
fan Ceausescu
fan Hitler
fan Regina
fan Mircea Radu
fan Madonna
fan (as vrea sa dau un nume de formatie dance din Romania dar nu0mi vine nimic in minte, poate Treidinti, dar nu sunt sigur)
fan Iris

Dintre cele doua categori, cei care au de pierdut sunt fanii si cei care castiga sunt idolii. Fanii pierd bani, timp, isi risipesc talentul, si fac totul pentru idolii lor

Tu ce vrei sa fi?
fan sau idol?

6 comments:

  1. eu sunt ascultator ;p

    ReplyDelete
  2. hmmm!? cred ca vreau sa fiu idol- da unu mic!

    ReplyDelete
  3. privesti un pic cam asupru... hai sa scotem ratarile gen eba guta alina plugaru.... si apoi si fani obsedati fara creier...


    din puctul meu de vedere a fi fan inseamna sa fi in stare ca din mai multe formatii de acelas gen pe care le ascunti cam in aceas masura sa o declari pe una favorita dupa criteri cele mai bune melodie alea fomatiei x imi plac... sau pe aceas dir4ectie....
    nu prostii gen ascunt WT pt ca este formatie mare si ascultata de multi...

    mi se pare o absurditate sa asculti ceva sau sa fii fan al cuiva doar pt ca are un nume cu rezonanta...

    cat de astia care isi iau banu.... mah pot sa zic ca si merita... ei muncesc pentru asta... bine nu eba nu alina plugaru.... ci alti care muncesc pt locul pe care il au ion societate....


    cat de intrebarea ta... sunt fan...
    si vreau sa ajung idol... (scriitor)

    ReplyDelete