Wednesday, July 29, 2009

Pagini din trecut...pe cand imi etalam talentul de pamfletist/epigramist

Inspirat din denumirea data Romaniei din perioada stapanirii otomane: "Poarta Crestinatattii":


Romania de nu exista
Europa se Asia

Inspirat de epigrama "Pe Dunare de-ar curge vin/Ar fi c-un fluviu mai putin:


Lumea de era un gunoi
Bacterile eram noi


Inspirat de consumul de droguri:

Natural, artificial
Drogul e "banal"...
Dar e si FATAL


Optimism:

Cand totul se naruieste in jurul tau
Rasare printre deceptii un firicel obraznic de speranta
Aparut de niciunde
Care, daca il observi, iti da intotdeauna
Posibilitatea de a alege inca o data!



P.S. Lipsit de pasiune :P

2 comments:

  1. Din cate vad eu, erai foarte talentat in trecut... De ce nu ne prezinti si dovezi de talent prezent? Ai face niste epigrame delicioase despre situatia curenta de la noi din tara. Sunt sigura ca nu talentul e cel ce lipseste acum...poate un cadru potrivit pentru a ti-l etala...?

    ReplyDelete
  2. am renuntat la acest gen de literatura, pentru ca ma enerveaza pseudoepigramistii care nu spun nimic cu epigramele lor... sa sti ca ale mele sunt mult mai inteligibile decat a multor mosi care se intalnesc pe la Lucacesti si nu primesc in grupul lor adevaratele talente..iii las pe ei sa scrie, desi nu prea se pricep!...stiu ca suna a lauda dar am niste amintiri nu foarte frumoase din partea "Spinului"-publicatie a epigramistilor baimareni

    ReplyDelete