Thursday, September 10, 2009

servus stok...

Dupa cum era si normal m-am plictisit de moarte in ultima vreme...parca nu e nimic de facut, totul sta pe loc...poate e linistea dinaintea furtunii dar miturile le pastram pentru o alta sectiune a blogului in cauza...tot am vrut sa-i raspun celui care crede ca eu scriu pe blog pentru trafic si comentarii... scriu la fel ca ceilalti lucruri care imi trec prin cap si care de multe ori sunt greu inteligibile...dar greseala e omeneasca...si vreau sa-mi cer scuze daca am suparat pe cineva cu postul "Ratatii Bloggerasi", nu pentru ca tin la parerea lor ci pentru ca am gresit "exprimarea"... titlul trebuia sa fie: "Strigatul de neputinta al fricosilor si lenesilor din blogosfera"

Urmeaza o provocare pe care o lansez cu ocaziunea ratacirii mele in comunitatea numita stalcit dar pompos Blogosfera. Deci, in concluzie si prin urmare va provoc sa destainuiti/ scrieti pe blog. Daca va asteptati sa primiti si un premiu uite ca veti primi mai multe... voi acorda castigatorului premii in valoare(monetara) de 200 lei si valoare spirituala inestimabila:
1 O moneda "Buna pentru 2 lei" din 1924 fabricata din bronz cu stema Regatului Romaniei pe verso
2 O moneda din 1952 de 25 de bani tot din bronz care are pe verso stema Republicii Populare Romana
3 2 monede/monezi din 1954/1955 din metal nespecificat(posibil ca una sa fie din aur de 1-2 karate)
4 O carte "Politica si Metapolitica la Platon de Isadora Ioana Dunca cu autograf
5 Alte cadouri surpriza oferite de Rebel Advertising si 24FUN Nord Vest

Premiul va fi trimis prin curier in orice zona din tara de bastina iar taxa de curierat va fi suportata de organizatorul respectiv sponsorii concursului

Conditile, regulile si provocarea in sine vor urma in urmatoarea postare!!!

No comments:

Post a Comment