Saturday, March 3, 2018

"Generatia noua nu mai munceste, se joaca toata ziua pe calculator!"

Expresia "daca esti prost de mic, cand esti mare numai te joci" isi are provenienta intr-un adevar universal, si anume ca, ceea ce repeti si apofundezi cand esti tanar o sa poti face toata viata cu usurinta.

Cand eram eu mic, majoritatea parintilor aveau acceasi prejudecata "generatia tanata nu munceste cum am muncit noi cand eram ca ei". In aceeasi perioada imi auzeam bunicii spunand acelasi lucru despre parintii mei, acum aud aceeasi idiotenie de la cei de-o seama cu mine dupa ce au devenit parinti.

Copiii se joaca toata ziua pe calculator, nu mai invata cum invatam noi odinioara si sunt o generatie de ratati care o sa duca lumea la anarhie.

Acesti idioti sunt majoritari pe cand unii parinti, care n-au aprofundat prostia in tinerete, isi duc obraslele la tot felul de activitati extrascolare dar nu raman cramponati pe un singur domeniu, ii ofera copilului posibilitatea de a alege din miile de oportunitati pentru viitor. Una dintre acestea, poate si cea mai stabila e "joaca pe calculator". Chiar daca se plang uneori ca aceste activitati costa prea multi bani, acesti parinti insista cu aceste alterantive la "sistemul educational romanesc" ca si-au dat seama de incomptenta lui.

Ceilalti insista in prostia aprofundata in copilarie cu clasicul: "eu cand am fost ca tine n-am avut nimic si uite ce bine am ajuns, nu te duc la dans sportiv ca poti invata si acasa, cum am invatat eu".

Vai de bietii copii!

1 comment:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete