Thursday, August 23, 2018

Dic Cerbu! ... ma scuzati, "Priveste Cerbul" de Aur

Se pare ca a revenit festivalul Cerbul de Aur, in an centenar desigur. Daca faci ceva anul asta trebuie sa aiba legatura cu  centenarul, de exemplu, "Am facut curat in casa, de centenar"

Problema e ca de Centenar, psedeii de la TVR au pus mana pe organizare si cum  tot ce fac ei e de aor, au ales sa reincalzeasca o ciorba numita Cerbul de Aur. La un moment dat chiar am crezut ca responsabil de relansarea "festivalului slagarelor" se ocupa un hater sub acoperire pentru ca totul suna foarte haios. "Priveste Cerbul" e o emisiune sau ceva, un slogan poate, nu stiu exact pentru ca la TVR m-am uitat doar la Camionatul Mondial in ultimii ani. Cireasa de pe tort e afisul concursului de zbierete si ragete, unul de pe vremea cand festivalul inca insemna ceva. Sunt sigur ca la nostalgie le era gandul creatorilor acestei capodopere:
Nu stiu cine e Amy Macdonald, dar mi se pare oportun ca au incadrat in cadru auriu, prin metoda dadaismului, o poza cu ea in afis pentru ca sunt sigur ca nu multa lume a auzit de ea. De nepretuit!

2 comments:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete