Friday, June 5, 2009

Cat de prost poate sa fie PACO?-experiment

In urma cu putin timp am avut o disputa cu un anume PACO din cauza unui mesaj de tip SPAM. Acest FEminescu monden de Ferentari care compune poezii despre "vedetele de carton" din Romania s-a dovedit cel mai prost dintre cocalari in urma experimentului in care a fost cobai.
Experimentul a constat in:
1: comentarii in care i-am atras atentia asupra SPAM-urilor de care facea abuz

2:comentariii cu privire la stupizenia blogului sau si la link-urile spre pagini 18+

3: comentarii sub un alt pseudonim Prostu12 si un alt link creat special pentru el numit "parapantist"(de care dobitocul nu si-a dat seama) http://filosofiaenecesara.wblog.ro/2009/03/19/parapantist/#comments
-la primul comentariu mi-a raspuns cu "Funny filmuletul", dovada a lingusirii de care da dovada, deoarece ar face orice pentru un comentariu bun pe blogul lui
-la al doilea comentariu in care i-am dat de inteles ca sunt JokeBox,tot nu si-a dat seama cine sunt si ni-a raspuns "Daca nu iti place blogul nu mai intra atat de simplu e.". La al treilea comentariu i-am specificat ca sunt eu dar tot nu si-a dat seama( atata prostie il inconjoara incat miroase dupa el), abia la al patrulea comentariu si-a dat seama, in care i-am atras atentia asupra acestui lucru si mi-a raspuns, tot nesigur "Sau poate iti place si vrei s-ao faci pe-a inteligentul,sa arati tu ce constiinta de unicef ai.Deci,nu mai intra"







Cu acest experiment am urmarit
sa ma bage in seama,
sa renunte la SPAM,
sa renunte la link-urile deocheate,
sa renunte la posturile despre "vedetele de carton",
sa-si schimbe radical blogul
sa-si schimbe atitudinea din cauza fricii pe care i-am inoculat-o
Concluzie: a facut aproape tot ce ma asteptam sa faca ca un mielusel(cu exceptia posturilor)
Acest cancanist lingusitor si profitor de pe urma imbecilitatii si lipsei de educatie a unor blogherasi, a reusit, prin naivitatea lui de cioara vopsita(de spui ca-i papagal) sa imi ofere pe tava orice informatie despre el, despre cine este, despre ce face si mai ales mi-a dezvaluit pana si arborele genealogic din care face parte. Am ajuns la concluzia ca e un papagal lingusitor care nu se deosebeste cu nimic de vedetele pe care le elogiaza in "poetatile" lui.Puteti sa va convingeti pe

http://www.cronicamondena.blogspot.com/sau http://cronicamondena.wordpress.com/

Tot ce scrie el e un pamflet, dar nici macar nu stie ce inseamna "pamflet"!

3 comments: