Tuesday, June 9, 2009

Sinceritatea blogerasilor:"Daca imi lasi comentarii iti las si eu!"(facem schimb de link-uri?)

"Daca tu lasi comentariu iti las si eu" e dictonul dupa care se ghideaza toti blogerasii care se considera deontologi dar nu stiu ce inseamna solidaritate, intelegere si apreciere... eu ma aflu pe blogul tau pentru ca vreau si ma simt bine cand citesc deaspre suferinta si iubire, cand iti inteleg gandurile si nu vreau numic in schimb!... poate ca asta este prietenia adevarata si ar trebui ca toti sa o apreciem!

Nu inteleg cum accepta sa faca schimb de link-uri...e o lamentare ca ceea ce scriu ei e citit si urmarit, dar de fapt fac asta din obligatie nu din intelegere si solidaritate, nu din prietenie adevarata si suferinta alaturi de cei pe care ii urmaresc

Daca imi lasati comentarii doar pentru ca va las si eu nu va mai obositi!

14 comments:

  1. Am întâlnit şi eu astfel de cazuri. Sunt bloggeri care nu vin la nimeeni să citească nimic dacă nu primesc şi ei comentarii la rândul lor. Eu cred că este o greşeală. Şi nici nu trebuie comentat de fiecare dată. Poţi şi să citeşti fără să trebuiască să spui neapărat ceva. Unii urmăresc nişte clasamente ciudate legate de numărul comentariilor, habar n-am cum sunt ele şi ce satisfacţii îţi oferă. Eu urmăresc foarte multe bloguri în fiecare zi, îmi fac timp pentru asta, dar nu ţin morţiş ca oamenii pe care îi vizitez să lase comentarii la mine...

    ReplyDelete
  2. PS - şi un alt exemplu. Noi ne citim fără să ne fi trecut în blogrolluri. Şi nu ni se întâmplă nimic rău! Ha, ha...

    ReplyDelete
  3. nu am observat acest lucru...ai dreptae, si nu am patit nimc :)

    ReplyDelete
  4. Inteligentă ideea de aţi posta comentariul ce l-ai lăsat la mine pe blog. Păcat că lipseşte întreaga discuţie. Cred că lipsa ideilor te-a determinat la acest lucru. Sau să fie faptul că... eşti furios.

    ReplyDelete
  5. Hai nu fi fraier şi nu schimba nimic. Sunt alegerile tale şi motivele tale de ai ales să postezi cum ai făcut-o.
    Până în ianuarie nu stăteam la explicaţii. Acum sunt nevoită să dau şi explicaţii, ce uneori nu am chef să le fac. Tu ai refuzat să înţelegi ce tot intenţionam eu să zic în postul acela. Şi te-ai atacat când ai fost băgat într-o oală cu toţi la grămadă. Ei... Iar ajung la explicaţii.
    Nu-s muza nimănui. De asta ai opţiunea de a lăsa comentarii. Faci ce vrei. Nu intenţionez să-ţi influenţez deciziile în niciun fel. Tu ştii ce cum să alegi.
    Bineţe.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. da, si mie imi suna mai bine postarea needitata...oricum, nu pot comenta, e problema voastra...

    ReplyDelete
  10. aha.deci blog-ul a devenit un fel de hi5
    pai ca sa-ti las un comentariu, ar trebui sa am rabdare sa citesc tot ce ai scris.deci se poate aprecia efortul acesta in orice caz

    ReplyDelete
  11. Nu te amăgi prea tare în privinţa faptului că am şters şi tu nu ai apucat să vezi ce am scris. Era acelaşi com ca ultimul lăsat. Probleme tehnice. Şi, cred că dacă ţi-ai verifica email-ul ai avea şi confirmarea.

    ReplyDelete
  12. inca n-am intalnit bloggeri cu blog degeaba, adica cel putin nu intru pe astfel de bloguri. :-?

    ReplyDelete
  13. Daca nu ma ai in blogroll-ul tau,dar scrii frumos si interesant,ar trebui sa nu trec pe aici sau sa-ti las un mesaj in care sa te atrag de atentie....Ce chestie.Daca unii sufera de aceasta bagare in seama,e problema lor,eu tot o sa citesc ceea ce imi place,adica jokebox888.blogspot:)

    ReplyDelete
  14. Bravo, ai ochit direct in tinta! Da' pentru titlul blogului un mare respect.

    ReplyDelete