Sunday, June 7, 2009

Nimic!

Va recomand sa cititi doar partea de sfarsit al acestui post!

Nu sunt primul care scrie nimic, nici ultimul dar m-am gandit ca in perioada asta cand am o multime de lucruri importante de facut, iar eu nu fac nimic(din ceea ce ar trebui sa fac) e singurul subiect despre care am dreptul sa scriu…daca pot sa numesc acest scris, scris…dar il numesc scris si merg mai departe…de ce?...pentru ca traim in libertate…desi nu am incredere in ea, deoarece libertatea nu e libera, ci e constransa, e obligata sa fie libera, desi poate ea nu vrea sa fie libera…dar nu avem de unde sa stim acest lucru…dar sinceritate, iubire intelegere stim cu totii ce inseamna…dar, de fapt nu stie nimeni ce inseamna, “inseamna”…e un cuvant sau o stare de fapt…e o greutate care apasa pe umerii tuturor oameniilor, deoarece toti stim semnificatiile cuvintelor, trairilor, sentimentelor…dar toti ne temem de intrebarea “ce inseamna?”….pentru ca, de fapt, nimeni nu stie semnificatia cuvantului “inseamna”, sau al altor cuvinte… dar daca voi stiti, va rog sa-mi spuneti si mie…sa-mi spuneti ce inseamna “nimic”…pentru ca traim intr-o societate de nesupusi, poate ca suntem liberi, poate ca suntem manipulati, poate ca cineva se joaca cu gandurile noastre, isi bate joc de noi si noi ne credem liberi…ce inseamna liber?...probabil ca limita libertatii noastre incepe acolo unde incepe libertatea celorlalti…singurul lucru adevarat e ca nesupunerea este cel mai important drept al omului, care se aseamana cu libertatea, doar ca e mai lung cu o litera….cine a inventat literele…nu putea sa inventeze doar cuvintele, sunetele, dorintele…sau ele au existat dintotdeauna si au fost descoperite de catre cineva…la prima intalnire dintre doi oameni oare ce cuvinte si-au spus?...s-au urat sau s-au iubit?...e foarte important acest lucru pentru a ne lamuri pentru totdeauna care este natura noastra: agresivitatea sau afectiunea?...nesupunera e agresiva sau afectiva?... se spune ca ne-am nascut liberi, dar libertatea e buna sau rea?...cine a inventat ospiciile, si-a pus intrebarea daca nu el este ce nebun, iar ceilalti sunt normali?...ce e si cu normalitatea asta?... si ce legatura are cu libertatea?...poti sa fi normal si liber in acelasi timp?...aseara am avut o prima intalnire… la care am vorbit despre nimic si nimicuri… dar a fost foarte interesanta discutia, am vorbit despre masini, despre bani, despre putere, despre “despre”… despre moda, despre ce e frumos si ce e urat, despre mancare, despre muzica, despre viata, ….despre nimic…

Si asa am reusit sa scriu despre nimic in aproximativ 400 de cuvinte…

1 comment:

  1. Pai poti sa scrii despre nimic,sa vorbesti despre nimic,sa nu vezi nimic,sa nu simti nimic...Interesant este ce intelegem fiecare din acel'nimic'...

    ReplyDelete