Thursday, May 28, 2009

Am o problema cu idoliii!

Fan se numeste cel ce declara iubire vesnica, sau pana la moarte unei anumite persoane care profita de pe urma acestui fan si face bani, mai multi decat merita

Idol e acel om care poate ca are un talent, ajunge sa fie cunoscut prin intermediul mass-media si profita de pe urma celor care ii indragesc

Sa luam de exemlu:
fan mircea badea
fan guta
fan metalica
fan EBA
fan Alina Plugaru
fan Ceausescu
fan Hitler
fan Regina
fan Mircea Radu
fan Madonna
fan (as vrea sa dau un nume de formatie dance din Romania dar nu0mi vine nimic in minte, poate Treidinti, dar nu sunt sigur)
fan Iris

Dintre cele doua categori, cei care au de pierdut sunt fanii si cei care castiga sunt idolii. Fanii pierd bani, timp, isi risipesc talentul, si fac totul pentru idolii lor

Tu ce vrei sa fi?
fan sau idol?

2 comments:

  1. mi-ar placea sa fiu idol,sa stiu ca sunt iubita de oameni pe care nici nu i-am vazut vreodata, sa ma simt puternica, sa ma bucur bucurandu-i pe altii, sa am in fata mea mii de oameni veniti special sa ma vada/auda.
    totusi, asta implica multe sacrificii asa ca prefer sa raman fan...pink floyd ;)

    ReplyDelete
  2. de acord, asta ar fi marele dezavantaj...sunt oameni pt care merita...

    ReplyDelete