Friday, May 15, 2009

Despre prostie, in general

Incep cu o constatare: Omul ajunge intelept atunci cand renunta la pasiuni in detrimenul ratiunii.

si continu cu un indemn: nu faceti din pasiuni un mod de viata!

Omul e produsul societatii, iar daca societatea e corupta, majoritatea oamenilor sunt corupti. Cei care condamna coruptia, sunt la randul lor corupti si gresesc amarnic!

Karl Max constat ca societatea e cladita pe conflictul intre clase si urmeaza urmatorul ciclu: cei care sunt la putere vor fi inlaturati de ceilalti, iar ceilalti, la randul lor, vor fi inlaturati de la putere de cei care au fost la putere(nu stiu daca ma fac inteles)

Trec din nou la pasiuni si zic: Pasiunile sunt generate de euforie si afrodisiace, adica de "sentimentele" corpului uman. Daca toti am urma aceste "sentimente" atunci societatea actuala nu ar fi posibila din cauza lipsei celor putini care mai si gandesc.

Trebuie sa le fim recunoscatori celor care au creat obiectele de langa noi prin ratiune si imitatie, deoarece viata actuala nu ar fi posibila fara inventii(sa zicem internetul)

Cei care care considera ca le este indreptatit sa se foloseasca de aceste inventii doar pentru a-si satisface sentimentele sunt niste prosti

5 comments:

  1. Prostul are un mare avantaj faţă de omul deştept, spunea cineva. De ce? Fiindcă este tot timpul mulţumit de el însuşi...

    ReplyDelete
  2. Total de acord cu Cristian Lisandru. Un bun prieten de al meu spunea "Daca eram mai prost, eram fericit". Sau dr. House, care afirma "Cu cat esti mai inteligent, cu atat vezi lucrurile mai complicat". Uneori, imi doresc sa fiu proasta (nu ca nu sunt deja, in anumite privinte), insa imi doresc sa ma scald intr-o prostie crunta, o ignoranta fara precedent, care sa ma faca sa ma rup de tot ce inseamna "worries". Bune idei in aceasta postare... WOW!! Ai pus Outlandish in playliiiiist!!!

    ReplyDelete
  3. Sper sa imi fi dat seama ;)) De fapt, cu totii suntem niste prosti, intr-o masura mai mare sau mai mica. In toti exista o doza de prostie si nebunie, poate ca asta e specific fiintelor umane...
    Oooo, sunt mai mult decat onorata! Iti multumesc din tot sufletul! Eu duc si o politica de promovare a celor de la Outlandish, ca merita, si m-ai ajutat enorm cu piesa pusa pe blog :) Mi-ai facut o super-surpriza! Sa ai un weekend cat mai frumos!

    ReplyDelete
  4. Nu de prosti imi este mie frica, pentru ca su fac parte dintre ei. Dar sunt ingrozit de cei si prosti si fuduli, vorba proverbului...

    ReplyDelete
  5. suntem totusi oameni, nu roboti, e firesc ca viata noastra sa fie influentata de pasiuni, iar daca oamenii ar face din pasiuni cariera cred ca ar fi perfect, pentru ca atunci cand faci ceea ce iti place cel mai mult, o faci mai bine decat oricine altcineva.

    apropo, nu am luat alegerile, deci ai in fata ta un parlamentar esuat :)

    ReplyDelete