Saturday, January 23, 2010

Annamaria Somay linkeaza spre blogul meu

Nu stiu de unde si pana unde dar Annamaria Somay linkeaza spre blogul meu. Am observat acum si nu stiu cum am ajuns asa apreciat peste noapte...o fii vorba de firea mea de "jurnalist" sau ce? Probabil ca ea nu stie ca i-am criticat poza de la profil pe un site de stiri local :D... sau doar mie mi se pare ca aia e poza de hi5 nu de jurnalista? Oricum, din cate am auzit fata stie meserie si nu glumeste cand ajuta o echipa aflata in pragul falimentului...demers, zic eu, sortit esecului deoarece FC Baia Mare se stinge din cauza conducerii ca un bolnav in coma profunda. Revenind la profunda noastra intrebare am pus si eu link ca doar nu ma las mai prejos!

2 comments:

  1. Hai sa iti raspund tocmai eu, daca tot m-ai facut subiect de post: dupa Open Coffee 2 mi-am dat seama ca sunt multe bloguri baimarene peste care nu am avut buna vointa pana atunci sa dau o geana. asa ca m-am hotarat sa imi spal pacatele. asa am ajuns si pe blogul tau, mi s-a parut interesant si de aici stii ce a urmat. ca mi-ai criticat poza: bravo tie. poate nu stii dar eu tot timpul am sustinut ideea conform careia fiecare dintre noi avem dreptul la o parere si la respectarea acesteia. asa ca, nu vad de ce ar trebui sa ma supar ca tu ti-ai exprimat o parere si ai sustinut-o in public. nu pot sa iti zic decat, din nou, bravo! Nu neaparat stiu meserie, desi am mai mult decat suficienta experienta, in schimb nu ma feresc sa spun lucrurilor pe nume si am mai mult cojones decat cei din jurul meu, probabil. Vreau sa ajut FC Baia Mare, cu toate ca mi-am dat de multa vreme seama ca e prea tarziu pentru aceasta echipa. Tocmai de aceea am facut denunt penal la DNA, macar sa plateasca cei care au adus echipa noastra de suflet la sapa de lemn.Mersi ca ai pus si tu link, dar sfatul meu este sa nu pui linkuri din obligatie ci doar din placere. Mersi de consideratie si de link. Numai bine!

    ReplyDelete
  2. recunosc ca am pus link-ul din obligatie dar acum ca am aflat ca i-ai dat pe profitorii de la FC-u pe mana DNA altfel vorbim :)

    ReplyDelete