Sunday, January 3, 2010

Logica e pe bara!


A.S. Nu va lasati pacaliti de greselile intalnite in text pentru ca sunt premeditate!!!



d

Aseara am fost intr-un bar de "striptis" si impreuna cu @ angajata (la bara) am inceput sa filozofam. Vorbind despre teoriile lui Heidegger, Pascal sau Nietzsche, si despre problemele existentiala ale lumii, am ajuns sa vorbim si despre logica, dupa cum rea si normal . Lucru curios era faptul ca una dintre ele mi-a marturisit ca a facut facultatea de filosofie, la fel ca mine si isi dorea foaret mult sa devina profesoara, dar de cand a fost pusa pe bara logica, s-a gandit sa isi gaseasca un loc de munca apropiat cu materia sa preferata, adica tot pe bara.
Poate va intrebati ce e cu poza de mai sus? Ei bine, lucru firesc, aceasta discutie m-a dus cu gandul la vremurile cand mai ieseam si eu cu baietii la o "bata'n cap", asa cum ii spuneam noi acestui sport national, care alaturi de tranta ciobaneasca sunt sporturi nationale unice in lume. Legatura dintre oina, logica si stripteusa e ca toate de afla pe bara acum. Intre barea e care dintre cele trei "fenomene" merita acest lucru?
Nu imi permit sa raspund la intre bare ca trebuie sa fug deoarece imi incepe tura la firma de salubritate, va salut.............

No comments:

Post a Comment