Sunday, January 31, 2010

Un cioban din Horezu cauta stana de oi la mine pe blog


Google mi-a trimis pe blog un cioban care se pare ca se afla in gara de la Horezu si isi cauta p-aci pe blogul meu o stana de oi, pe care probabil ar fi vrut sa o cumpere(sau cel putin asta e scenariul creat de mine).
Regret sa-l dezamagesc dar stana de oi de pe blogul meu nu e de vanzare, e nepretuita :))

Pe langa ciobanul horezuian google mi-a mai trimis si cetateni mai deosebiti, unul de prin Bucuresti cauta informatii despre cartierul Hotvon din Baia Mare, altul cauta un fus maramuresean, altul vroia sa afle de pe blogul meu ce e aia teorie a formelor fara fond si cel mai important un pietro-nemtean(nemtean pe limba romana) a cautat minunatiile maramuresului si a fost directionat spre acest blog...e adevarat ca e o minunatie maramureseana acest blog da n-am stiut ca motoarele de cautare stiu acest lucru.

In concluzie, aceasta minunatie de blog e centrul valorilor maramuresului... sau asa crede google :D

Update; mai nou se cauta si oi pe ast blog, oi din 2010?!...dupa parera mea de cioban amator oile din 2010 sunt mielusei inca, dar poate ciobanul vasluian stie mai bine...la inceput mi s-a parut comic dar astia de la google incearca sa faca din ast blog centrul mioritelor...daca vroiam sa fac o asociatie a ciobanilor intelegeam si eu, dar asa ce pot sa zic? Mergem inainte chiar daca asta inseamna sa fim "contra curentului"(alta sintagma care duce spre blogul meu) ca asa zice google.

Fericiti sunt cei saraci cu google!!!

5 comments:

  1. Web directory frendly add your link to www.microsoftcompany.com

    ReplyDelete
  2. Mirificul google si pataniile strange...:))

    ReplyDelete
  3. scrii cumva cu subintelesuri multe?de toata lumea orice ar cauta ajunge la tine pe blog?;))

    ReplyDelete