Tuesday, January 5, 2010

zelist, zoso si...nimic interesant

Am intrat de doua ori pe blogul lui zoso.
Prima oara cand mi-am inscris blogul pe zelist am observat ca zoso.ro e pe primul loc si mirat am intrat sa vad cel mai bun blog din Romania...nu am citit nimic interesant doar stiri expirate trecute printr-o recenzie ca google sa i le recunoasca "originale" si poze de cand se dadea cu barca prin belti sau de cand se dadea in caruselu' pentru copii mici prin nustiuce tara ieftina. A doua oara am intrat acum datorita unui articol de-al chinezului unde mi-am spus si eu parerea(proasta sau "pe nicaeri")..si tot aceleasi articole copiate din can-can sau alt ziar de genul, ori stiri pe care le putem citi cu totii direct de pe google fara sa mai fie nevoie de aportul intelectual al zosoului. Spre deosebire de prima mea vizita pe acest blo acum am intrat sa vad "cine este zoso" deoarece pentru mine era un nimeni pana acum si ghici ce?...tot un nimeni a ramas(pentru mine). A ramas un nimeni pentru ca nu am auzit de niciun site la care a lucrat si a castigat niste premii adresate bloggerilor, informatie inutila deoarece daca era o persoana cunoscuta auzea si bunicu' de premile alea. Dar nu m-am oprit aici pentru ca am intrat si pe subdomeniu "de ce reveniti?" ca sa vad de ce acest blog e cel mai urmarit din tara si stupoare!!!...nici un argument sa citesti blogul asta! Intrati si convingeti-va!!....poate gresesc eu

2 comments:

  1. poate ai dreptate se copieaza la greu inclusiv eu ma inspir dar nu critica fi mai bun ca el !

    ReplyDelete
  2. Acum...si tu ce vrei??? stii f. bine ca nu se discuta gusturile.Dar, sunt de acord cu tine.

    ReplyDelete